piątek, 9 grudnia 2016

79.Tyle wiem ile zjem

    Doroczny konkurs ogłaszany przez spółdzielnię mieszkaniową na najpiękniej udekorowany balkon wystartował na naszym osiedlu. Idąc ciemnym rankiem do przedszkola każda z nas szeroko rozdziawia otwory w twarzy, każda jednakowoż z różnych przyczyn. Róża w odróżnieniu ode mnie jest zachwycona.
- Mamooo, jakie piękne światełka tam migają! Bardzo piękne! Różowo-fioletowo-zielono-niebiesko-żółto-biało-czerwone ! I grają !
- Tak, wiem - to wszystko na co mnie stać w kwestii entuzjazmu feerią świetlną godną Las Vegas.
I wiem też że to dopiero początek.
I wiem, że dopiero zacznie się etap międzysąsiedzkich rywalizacji a`la Russel Griswold.
I wiem, że to część bożonarodzeniowego folkloru.
I wiem, że jak byłam mała to zachwycały mnie te wszystkie świecąco-grające gadżety.
I wiem, że już mnie od dawna nie zachwycają
I wiem, że w końcu usłyszę że moja córka marzy żeby nasz balkon również grał Jingle Bells i był widoczny z kosmosu.
I nie wiem czy się nie ugnę....
Na pocieszenie mogę wygrać ten konkurs i odebrać z rąk prezesa komplet filiżanek z duraleksu.

  Czas adwentu, to generalnie czas prób. Na przykład Róża ciągle próbuje nas przekonać, iż powinniśmy dać jej dyspensę na jedzenie słodyczy poza weekendami, skoro już Mikołaj naniósł. My dzielnie próbujemy być konsekwentni w zakazie i jednocześnie nie zeżreć dziecku zapasów w stopniu widocznym gołym okiem. Każdy ma swoje znoje :D

Szyszki w stylu Vegas, czyli ulubionym trendzie dekoratorskim Rózi


Mikołajki 5 rano

4 komentarze:

  1. U mnie świecący jelonek na balkonie, Mikołaj ze sztucznego mrozu na szybach i... plastikowe bombki. Dla bezpieczeństwa. Wszystko dla Dziecka:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, ale mała się cieszy?

      Usuń
    2. Ona sie cieszy cała sobą na widok wszystkiego co dotyczy "Makolaja" i "Galmama" (czyt. Bałwana). A ja po raz pierwszy razem z nia:)

      Usuń
    3. Cudownie!! Radość jest odnawialna i samorodna jak widać! Życzę wam jak najwięcej wspólnej radochy U nas nie ma z czego lepić galmama.

      Usuń