środa, 20 lipca 2016

62. Mamooooooooooo....

- Mamooo, oni mówią że w zdrowym ciele zdrowy duch.
- No dobrze mówią.
- Ale duchy nie istnieją!
- To prawda, ale to takie przysłowie.
- A co to oznacza?
- Że jak ćwiczysz, zjadasz właściwe rzeczy, jesteś wypoczęta i zdrowa, to w środku czujesz się dobrze, masz świetny humor, jest ci wesoło.
- A ten duch?
- Ten duch, to ty w środku. To co czujesz i myślisz.
- A gdzie to cielę ?

°°°°°°°°
- Mamooo, a czy na pewno przyjdzie jesień?
- Tak kochanie. Nie boj się.
- Nie boję się. Niczego. Tylko potworów i duchów.
- Serio?
- Tak, ale duchy nie istnieją...prawda?
- Nie istnieją także potwory, więc  nie musisz się bać.
- Trochę muszę. Bo jak jednak są jakieś, to na przypadek** ja już się boję.

** wszelki wypadek

°°°°°°°°°°
- Mamo, a ona mi zabrala hulajnogę żeby pojeździć, a ja chciałam być pierwsza!
- Zaczekaj, pojeździ i ci odda przecież.
- Ale ja nie chcę żebym miała drugość, chciałabym zawsze mieć pierwszość.
- Yyym ahaa. A dlaczego?
- Żeby moja była ważność.



10 komentarzy:

  1. Przepadam Cię czytać, żałuję że jak tak nie potrafia. A Twoja córeczka będzie miała super pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, w zasadzie dlatego piszę :) żeby zatrzymać czas chociaż na trochę...dziękuję Ci ogromnie za zachętę!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Czemuż Ty nie masz miliona komentarzy?!!! Jakby to było na fejsbusiu, którego tak na marginesie nie posiadam, ale znam:))) to byłoby z miliard lajkow. Przeciez to sie czyta jednym tchem. Po obudzeniu i do poduszki, przy jedzeniu i na kanapie. Szczypta sarkazmu, mnóstwo ironii (rownież tej auto-) i wnikliwa obserwacja Różyczki, a ja pokładam sie na podłodze ze śmiechu, umieram ze śmiechu i wstaje szybko, zeby od nowa czytać. Mam taka mała rokiosiemmiesieczna:) Hanie i marze, zeby wyrosła na taka Księżniczkę jak Jej wysokość Rose:)))) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się mi z emocji kawa rozlała.Kasia...aj lowju. Jakbym miała kiedyś kryzys, wydrukuje sobie ten komentarz i będę się nim nacierać :) to ja dziękuję!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie Was czytać
    I lubię też witać
    Lubię, że jejmość Różę
    Wyciągnąć umiemy na podwórze :)
    Twoje wpisy są jak pyszna potrawa na parze
    Lekkostrawne podbarwione sarkastycznym żartem komentarze
    Do wymysłów Panny Róży
    To chyba mi się nigdy nie znuży
    I język was obu kwiecisty i gładki
    Lubię Was moje piękne Sąsiadki <3

    OdpowiedzUsuń